Friday, April 24, 2009

Yea!! Tag

Kena tag.. yes2... hepinye aku.. nasib baik sis Riana tag aku.. if tak bosan tahap dewa la aku kt rumah ni.. dah la tak de kerja.. duduk menghadap laptop n tgk tv je aku ni.. huhuhu.. ok.. back to the business..

1. Anda lebih suka karipap sardin atau karipap kentang ?
*hmm.. karipap kentang la.. sb tak biasa makan sardin..hehe

2. Anda lebih suka air kelapa atau air tebu ?
*Air kelapa kurang enak, air tebu byk hampas.. cmne ek..

3. Apa pandangan anda mengenai isu jerawat tumbuh selepas makan kacang ?
*merepek la 2.. aku tak makan kacang pun tp muka aku ad gak jerawat..

4. Anda paling tertarik dengan lelaki/perempuan yang macam mane ?
*aku suka perempuan yg suka menari..wahahaha..n yg lain dari yg lain.. tgk je la Muff aku 2.. tgk gigi dia.. hehehe.. sori Muff..

5. Apakah perkara yang wajib anda buat sebelum tido ?
*hantar msg kat Muff walaupun dia dah tidur.. if tak hantar nt dia merajuk lak..


[soalan yang memerlukan anda berfikir dengan lebih mendalam]

1. Andaikan ada orang menghina ahli keluarge anda. apakah yang anda akan buat ?
*ni dah pernah jadi ni, aku wat tak layan je dia.. anak dia dtg rumah aku pun aku wat tak tau je..

2. Adakah anda akan tolong kawan anda yang dalam kesusahan walaupun dia pernah khianati anda ?
*Tolong mesti la tolong kan.. sb aku tak le tgk org susah..

3. Andaikan besok hari terakhir anda hidup. Apakah perkara yang anda ingin buat sebelum mati?
*Aku nak mintak maaf kt semua org n aku akan menghadap ILAHI memohon keampunan dengan Yang Esa.. then aku akan cuba wat family n org yg aku syg hepi n tak nak dorang sedey dgn pemergian aku..

4. Adakah anda akan pilih orang yang anda cintai atau orang yang anda sayangi sebagai pasangan hidup ?
*hmm.. trick question ni.. hehe.. aku rasa la kan, aku tgk jodoh je la.. sb aku pernah kecewa dgn sorang minah yg aku cinta n sayang.. (minah ni bukan Muff)

5. Apakah yang membuatkan anda bersemangat untuk hidup sampai sekarang?
*Family aku, Kekasih aku, Stacy Frenz, Kawan2 aku, saudara mara, dll...

6. Andaikan masa dapat diputarkan balik, apakah yang anda ingin betolkan ?
*rasanya aku nak amik biologi masa SPM sb aku nak sgt jadi doctor, then aku nak wat operation n fisioterapi dari dulu lagi, makan ubt bagi sihat, percintaan 2 aku tak nak betulkan, Pelajaran aku..hmm tak kowt, sb ok je.. n yg paling penting, aku nak bersama arwah nenek aku..

7. Adakah anda akan give up jika perkara yang anda lakukan asyik gagal?
*tak de benda yang sempurna pada mulanya.. so, aku akan cuba smpai aku dapat apa yg aku nak..

8. Adakah anda akan memaafkan orang yang telah merosakkan kehidupan dan kerjaya anda ?
*susah gak aku ni nak maafkan org..aku ni ckp je maafkan tp aku simpan dalam hati..hehehe.. kira pendendam la..hehe...

9. Andaikan kawan anda menghidap penyakit berjangkit. Adakah anda akan masih bekawan dengan dia?
*aku ada je kwn yg ad penyakit berjangkit.. aku kwn je..sb dia tgh skt kan..n dia perlukan keluarga dan kawan2 tuk bagi semangat kt dia kan..lagipun manusia semua sama je..tak kira la org 2 sihat or tak..

10. Sesetengah orang mengatakan budak-budak amatlah menyusahkan. Apa pandangan anda ?
*aku tak tau la.. mungkin menyusahkan...mungkin tak.. aku tak le nak bagi pendapat sekarang sebab aku tak de anak lagi.. sb org kate, bila dah jadi ayah, perasaan 2 jadi lain...so, no comment..hehehe...

ok, aku dah jawab semua soalan 2 dengan jayanya..hehehe.. so sekarag ni aku nak tag:
  • Virgonz
  • Flojerz
  • Ollyz
  • Sopi

0 comments: