Sunday, April 5, 2009

CT Scan

doctor masih tak tau kenapa dengan aku ni.. dorang dah wat spine x-ray tp tak dapat detect jgk.. dah la aku tak tahan duk hospital... last2 doctor suruh aku wat CT Scan.. if korang nak tau pengalaman aku wat CT Scan memang menyeksakan.. aku tak tau la if badan aku tak tahan cm org len tp mmg seksa... dah la kena cucuk IV yang baru sb iv yg lama 2 dah lebih 7 hari... tangan aku dah bengkak gler dah sebab asyk kena cucuk jer... then dorang suruh minum contrast sebab dorang nak scan abdomen aku.. rasa nak muntah aku minum contrast 2.. then bila nak wat CT Scan 2.. aku rasa seksa sgt bila dorang inject pe ntah kt dalam badan aku.. rasa panas gler dalam badan aku smpai aku rasa cm nak mati... smpai aku rasa tak le bernafas masa 2.. n smpai sekarang ni dalam badan aku rasa panas lagi..tp tak de la sepanas masa wa scan 2... skrg ni nk tggu keputusan CT Scan jer... tp alhamudillah n aku bersyukur sgt2 sb skrg ni pakar kulit dah tgk muka aku... sb sejak masuk ward kulit muka aku cm terbakar.. siapa yg dah tgk 2 tau la kan.. n skrg ni muka aku dah ok sikit.. tp still rasa kebas lagi muka aku..mungkin sebab kesan ubt kowt.. ok la..smpai sini je.. nt aku post lagi..

0 comments: