Monday, April 6, 2009

Hari ini......

Hari ni aku kena g hospital... ni la padahnya if keras kepala nak kuar hospital jugak.. sb aku dah bosan duduk ward.. mati akal aku di buatnya... walaupun student nurse kt situ semuanya dah rapat dgn aku..tp aku still rasa bosan gak.. so, aku wat keputusan tuk keluar dari ward n aku kena tanggung semu risiko lepas ni..tapi tak pe la..aku tau la jaga diri..huhuhu.. Family aku n Muff marah aku tp Muff marah sekejap je..hehehe... ok2..back 2 the story.. hari ni aku g hospital tuk amik darah n wat blood test lagi.. igtkan dah discharge tak yah amik darah lagi..hmm.. tp tak pe la..aku nak sihat kan.. kali ni aku bukan g dgn family aku je..tp dgn Muff..hehe.. tbe2 je dia nak ikut kan.. tp tak pe la.. b4 g hospital tadi, family aku n aku g jemput dia kt rumah sebab aku tak le drive lagi.. keadaan aku tak stabil sgt skrg ni.. then tadi after amik ujian darah 2 semua, aku ad appointment lagi next week sb doctor ckp keputusan CT Scan 2 tak brape clear.. doctor jenis apa la yg ckp cm 2 kan.. then aku kena wat MRI.. takot aku.. sedangkan CT Scan pun aku terseksa.. Then tadi after semua dah selesai.. aku g tgk atuk aku kat ward 4A.. (Ward aku jgk dlu).. Alhamdulillah atuk aku dah sedar n dia bagi respon yg baik bila aku panggil n pegang tagnan dia tadi.. tp yg sedeynya.. malam nt atuk aku kena bedah lagi.. then after bedah kena hantar ICU lagi.. ish doctor ni.. dorang igt atuk aku ni bhn uji kaji ker.. hmm.. Muff pun sedey gak tgk atuk aku 2... ok la.. aku pun dah tak tau nak tulis pe lagi.. kepala aku pun dah pening..huhu.. Thanks Muff sb sudi teman baby tadi.. ok..bye you all.. up up and away..

0 comments: