Monday, April 6, 2009

TIG TAG TOE DARI SHAOFIE..

dah lama aku tak kena tag dari sopi ni.. PC PC PC PC PC PC.. PC 2 Pure Chem..hehehe.. Sopi.. jangan la sedey sgt k.. Mungkin ad hikmah Zizi 2 keluar.. Jangan sedey2 lagi k.. hahaha..
ok la..tiba masa aku jawab tag ko..

1.Bekas kekasih saya adalah :
Fatin Ameera Rozali.. yg skrg ni suka malukan aku.. hate her!!!!

2.Saya sedang mendengar :
tgh dengar lagu2 dalam laptop ni...

3.Mungkin saya patut :
Masuk ward balik kowt.. tp ntah la.. nak g ABPBH...huhuhu

4.Saya suka :
Stacy,Mafil n mcm2 lagi la..

5.Sahabat-sahabat baik saya :
semua sahabat baik.. antaranya Riz, Yus, Krayong, SFC, Kurniawan dll.....

6.Saya tak paham :
kenapa asyk kena wat ujian darah aku?? susah sgt ke nak rawat sakit aku??

7.Saya kehilangan :
banyak darah..

8.Ramai yang berkata :
Makan ubat.. terutama Muff, Mrs. X, Uncle, Kos, Anip, n semua SFC la senang..

9.Makna nama saya :
Hazri-Pengurus n suka sesuatu yang teratur

10.Cinta itu adalalah:
Sesuatu yang murni dan perlukan kesetiaan, kejujuran dan saling hormat menghormati

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
Ambilkan ubat n makanan tuk aku..

12.Saya akan cuba :
Makan ubat 2 kejap lagi.. nak sihat sb nak g ABPBH

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
Selamanya akan menolong keluarga dan selamanya sokong carier Stacy

14.Telefon bimbit saya :
tggl 1 je.. sony erriccson sb phone motorolla aku tgh repair lagi n lagi 1 kena curik

15.Bila saya terjaga dari tidur :
tulang belakang rasa sakit sangat sb tak amik ubt tahan sakit

16.Saya paling meluat apabila :
Doctor2 pakar 2 tak tau pe yang tak kena dgn aku n Staff Nurse yg tak reti wat kerja

17.Pesta/Parti adalah :
ntah la.. jarang aku g parti or pesta ni

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
kuda kowt.. sb kat Sungai Serai byk kuda...

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
masa dari aku lahir smpai 12 tahun..sb masa 2 arwah nenek aku hidup lagi

20.Hari ini :
Nak chatting lama2 sebab dah lama tak chatting

21.Malam ini saya akan :
Chatting jugak kowt.. n tgk tv lama2

22.Esok pula saya akan :
Chatting lagi kowt.. n g hospital tgk atuk aku..

23.Saya betul2 inginkan :
nak g ABPBH... dah lama tak lepak dgn SFC n dah lama tak jumpa Stacy!!!

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
happy sebab kulit muka aku dah nak ok..

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
ntah la..

26.Makanan Barat atau Jepun :
Makanan yg di masak Mak aku n Muff

27.Bilik yang terang atau gelap :
terang n gelap.. dua2 pun boleh

28.Makanan segera adalah :
Utk org yg nak mati cepat.. jangan amalkan..

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
Nak g ABPBH.... kt Muff...

30.Siapa yang anda nak Tag?

  • Muff
  • Cyber Jedi
  • Cik Ateen
  • Mrs. X
  • n sesiapa yg rasa nak wat tag ni

0 comments: