Saturday, April 25, 2009

Tag yang direserve khas utk aku...

Wah..aku tak sangka sangat2 yang tag kali ni di reserve khas utk aku.. rasa terharu walaupun cm ad sedikit ugutan kan..hehehe.. tp aku buat gak..

1. Nyatakan usia blog anda

aku start blogging ni hujung tahun lepas.. kira dah dekat 5 bulan la..tp aku start post entry bulan January 2..

2. Terangkan kenapa anda ber'blogging'

pada mula aku tak terfikir pun nak berblogging.. tp masa 2 aku join SFC n boleh dikatakan semuanya ad blog, aku pun buat la blog.. lagipun aku dapat support daripada kawan aku yang jauh di Sabah..siapa lagi kalau bukan Virgonz.. Thanks bro sb ajar aku berblogging..

3. Nyatakan blog pertama yang anda baca

Blog pertama yang aku baca Stacy Frenz blog.. hehehe.. itupun sb Arfan yg bagi link blog 2 sebab sebelum 2 aku chat dari Myspace Stacy je..hehe

4. Letakkan entry pertama dalam blog anda

Klik di SINI

5. Huraikan entry tersebut

Entry 2 pasal salah satu cerita yang aku minat.. actually masa 2 aku tak tau nak post entry ape..ye la..1st time berblogging kan... so agk sengal la..hehe..

6. Letakkan satu pic paling anda suka dalam blog anda

Gambar ni di ambil dan di edit masa aku n roomate aku sibuk wat video2 lagu..hehe..


7. Harapan anda

Harapan aku?? hmm... semoga ramai lagi yang berkunjung ke blog aku.. n Hope sgt Stacy berkunjung ke blog aku.. hehehe..

8. Tag orang len

hehe.. ni yg paling aku suka.. tag orang lain.. hehe... orait. org yang aku nak tag adalah:

  • Virgonz
  • kak Lyz
  • TnieDCnie
  • Siti Ruhana
  • Flojerz
  • Capik

0 comments: