Sunday, April 19, 2009

Perginya seseorang....

hari ni merupakan hari yang paling sedih dalam hidup aku... mungkin ada yang dah tau yg hari ni aku dah kehilangan atuk aku... Atuk aku telah menghembuskan nafas terakhirnya pada hari ahad, 19 April 2009 pada jam 8 pagi... aku rasa sedih.. ye la.. Salah sorang yang aku sayang telah pergi meninggalkan aku.. aku fikir bila arwah atuk aku dah keluar dari ward, aku igt dia akan jadi sihat tp sebaliknya berlaku.. aku rasa down sangat2.. aku rasa aku nak undurkan diri aku sekarang ini.. tq kepada mereka yg datang dan ucapkan takziah itu... sampai disini sahaja.. thank you all.. bye

2 comments:

Adriana Danielle April 20, 2009 at 1:19 AM  

Erry, takziah k. setiap yg hidup pasti akan kembali juga.

Haori April 20, 2009 at 10:45 AM  

thanks sis....
but erry tak tau pe yg patut wt skrg..
putus asa...
perasaaan bercampur aduk..
rasa nak mati pun ada gak...