Saturday, April 18, 2009

Tag and Award dari Riana

Tag kali ni senang je.. walaupun pada mulanya aku tak reti nak wat tag ni.. sebab aku tak de camera.. tp akhirnya dapat gak wat sebab ad org ajar aku macam mane nak amik gambar wallpaper desktop ni.. hehehe.. yg penting aku tak tukar wallpaper aku..jujur ni tau.. pape pun.. thanks 2 sis riana sebab tag aku.. faham2 je la.. aku ni mmg suka kena tag.. tag la banyak2 lagi k.. hehehehe..

ok2.. rules tag kali ni adalah...

1) Anda perlu "printscreen" wallpaper anda yang sedang guna sekarang, jangan dusta, kerana kurang digemari. Lagipun berdosa masuk neraka.

2) Beri tahu mengapa anda suke "wallpaper" anda itu.


3) Tag 10 orang. Lebihpun takpe.

4) Itu sahaja.


ok..aku nak jelaskan kenapa aku suka wallpaper ni.. ni wallpaper Ben10 Alien Force.. aku suka wallpaper ni pun sebab skrg ni aku layan Ben10 Alien Force.. tp aku tetap setia dengan Dragon Ball tau.. bagi aku, wallpaper ni simple tp cun.. tak byk corak2 yg serabut.. tak sakit mata pandang.. hehehe.. sebab 2 je la..


ok. ni pulak award dari sis Riana.. hehe.. dia kata blog aku ni gila..hahaha.. rasanya blog Riana lagi gila sebab 1 hari smpai 3 post n every weeks tuka warna n pape je la kt blog dia...hehehe. anyway..thanks 4 the Award...

hmm.. siapa ek yg aku nak tag.. siapa yg kena nasib la ek..

  1. Cik Ateen
  2. Cik Aida
  3. Nakamichie
  4. Nik Hafiz
  5. Rebecca
  6. Kak Abby
  7. Faramielia
  8. Flo
  9. Cyber Jedi
  10. Fatin Rozali

0 comments: