Friday, April 10, 2009

Kemarahan Tahap Super Saiyan 4


aku marah, bengang, rasa nak meletup n yg sewaktu dengannya... aku ni dulu mmg panas baran n cepat marah tp aku dah boleh control sekarang tp ada something yang wat aku betul2 marah semalam sampai malam tadi aku tak chat kt Stacy Frenz Chat Room sb nak menahan marah yang teramat sangat.. Bukan aku marah kt SFC, jangan salah faham k.. aku marah kt sorang chatterz yang tak faham bahasa n menggunakan perkataan2 lucah.. nick name dia Proffessor, aku bengang giler kt dia..nak kata dia bodoh pun mungkin masuk akal gak sebab dah terang2 tulis kt SFC Chat Room 2"OFFICIAL CHAT ROOM Sila daftarkan terlebih dahulu nickname anda. Dilarang sama sekali menulis perkataan lucah ataupun berbaur agama dan politik di chat room ini"... bukan sebab dia guna perkataan lucah je aku marah, tp sebab dia private msg Muff n kutuk2 Muff, ckp benda2 lucah kt Muff n mencarut2.. Muff yang sebelum ni aku tgk happy go lucky, terus menangis... aku tak pernah tgk Muff nangis sebelum ni, mmg kurang ajar betul si Proffesor 2.. aku dah lama tak marah mcm ni.. if akut tau siapa dia, mmg kena la dgn aku nt... dah la tak hormat org then maki2 lak.. Muff yg datang happy2 semalam terus balik dgn kesedihan, dah la aku ni tak reti sgt pujuk perempuan.. tp thanks kt Aunty(Mrs. X),kak Abby n Flo sb bg semangat kt Muff semalam..

0 comments: