Tuesday, April 7, 2009

浩力 浩力 浩力 浩力

korang tau tak pe title 2?? hahaha... actually 2 nama aku.. thanks to Ah Mae sb dia yg taipkan masa 2..hehehe.. tp bukan aku nak cerita pasal 2..tp aku nak cerita pasal benda lain..huhu... di sebabkan keadaan aku yg masih sakit, aku terpaksa mengorbankan pelajaran aku tuk semester ini.. aku tak dapat nak amik final exam yang akan bermula 20 April nanti.. Ketua Program aku iaitu Puan Norlaili Haji Harun, mencadangkan aku supaya mengambil cuti khas kerana dia takot pape jadi kt aku kt kampus nt..huhu.. tp tak pe la..aku terima cadangan dia.. mungkin ada hikmah aku tak boleh amik final exam kali ni.. n aku terpaksa extend sem.. means ak kena lalui 3 sem lagi n jumlah semester yg ku kena lalui adalah 7 semester..huhuhu.. tp tak kisah la...sb bukannya aku gagal dalam subject n kena repeat paper.. nak melegakan hati lagi walaupun tgh sedey sebab tak dapat grade sama dgn rakan2 ku, CGPA aku still maintain.. fuh.. nasib baik maintain..if tak.. menangis la aku..huhuhu. ok la.. sampai sini je.. aku pun tak tau nak type pe lagi.. hehe.. kepada semua rakan2 ku.. thanks 4 your support n kepada mereka yg sudi datang melawat aku kt hospital hari 2.. aku ucapkan ribuan terima kasih sb sudi datang melawat aku yang tak seberapa ni..kepada Sis Riana, hope sis dapat kerja kt jabatan kesenian 2.. n kepada Stacy Frenz.. Haori nak ikut Anugerah Bintang Popular Berita Harian.. sakit or tak.. tetap nak pergi.. Keras kepala sudah.. wahahaha.. Ok.. Thanks sudi baca posting kali ni..

0 comments: