Thursday, April 2, 2009

AKU MASIH DI HOSPITAL

mungkin ramai yang tak tau yang aku masuk hospital... aku masuk hospital dah dekat 12 hari dah... pada mula aku di masukkan di Hospital Jengka sebab dekat dengan kampus aku kan.. tp esoknya pula parents aku datang dan aku pun di transferkan ke Hospital Sungai Buloh dan di masukkan ke Ward Pemedahan iaitu ward 4B bed 11... tp lepas seminggu aku kat sana aku di transfer pulak ke ward Medical iaitu ward 4A bed 2... sampai sekarang ni aku masih di ward ni.. nasib baik la hari ni aku dapat on9.. huhuhu.. dah berapa hari aku tak on9..mati akal aku ni... gila kan..huhuhuhu.. pada mula doctor pk aku ni sakit buah pinggang tp last2 sekarang ni dorang diagnosis lain pulak..aku pun tak tau la cmne kan.. aku pun tak faham sangat medical2 ni.. ye la..aku kan budak Office Management.. hehehhe.. ok la..kepala aku pun pening sangat ni.. tambah pulak dengan kesakitan yang aku tanggung sekarang ni.. nt bila aku le on9 lagi.. aku post lagi..hehehe.. aku rindu kat semua kawan2 aku n Stacy Frenz... Miss You All!!!!!! bye2....

0 comments: