Thursday, April 9, 2009

AWARD ABPBH?????


Award ABPBH??? hahaha.. tak de la.. ni Award Friendship yang terbang dari Sabah.. if aku dah ckp dari Sabah 2 mmg tak syak lagi siapa yang bagi award ni kt aku... Virgonz.. hehe... thanks bro sebab bagi Award Friendship kt Haori.. Friends mmg penting dalam hidup sebab mmg susah nak survive tanpa kawan.. percaya la.. aku pernah lalui semua 2.. so, hargai la rakan2 anda.. dan seterusnya award ni aku nak bagi kt :

  • Muff (you more than a friends)
  • Mrs. X(dah mcm Mami ku..)
  • Cyber Jedi(Kongsi Award ni dgn Rizz, Yus n Sham tau...)
  • Cik Aida (kwn dari Sek. Men. Teknik Selangor Sungai Buloh)
  • Cik Ateen(GF Kimi...hehehe..)
  • ChumiChugus (rakan Nurse aku...hiks..)
  • Capik (rakanku jugak walaupun MU kalah...jangan marah..)
  • Hanif Hisham (rakan yg byk bagi tips berguna)
  • Eleza(sifu yg ajar Algebra)
  • dan semua rakan2 aku yang belum dapat Award ni lagi...

0 comments: