Saturday, April 11, 2009

excited + happy

kenapa ek aku excited sgt??.. hehehe.. kura-kura dalam perahu, jangan buat-buat tak tahu..ahahaha.. pe yg aku merepek ni.. hehe.. aku excited sebab esok dah nak naik Genting Highland nak g Anugerah Bintang Popular Berita Harian... hehehe.. aku tak sihat pun tak pe...tp rasanya aku akan ckup sihat tuk g sana kowt..hahahaha.. then semalam aku excited gak sebab student2 nurse yg pernah jaga aku kt ward dulu nak blanje aku makan..wahahaha.. tiba2 je dorang baik dgn aku.kenapa ek?? hmm... tp tak pe la..bak kata org tua2.. rezeki jangan di tolak.. maut jangan di cari.. eh..betul ke peribahasa ni..cm salah ja...hahaha.. then semalam masa kt hospital, aku terjumpa lak dgn cikgu2 aku masa kt Sekolah Menengah Teknik Selangor Sungai Buloh.. aku jumpa 3 org cikgu iaitu Cikgu Automotif aku: En. Ramlel, Cikgu Penolong Kanan: En. Anuar Affandi n Ketua Panitia Agama: Ustaz Arshad. Dorang borak dgn aku lama gak la semalam, ye la..dah lama tak jumpa cikgu2 aku 2 kan.. minum2 kt cafe hospital...rupanya dorang datang hospital sebab nak melawat salah sorang cikgu SMTSSB yg masuk ward sebab kena denggi.. tp yg paling utama yg menyebabkan aku excited tahap melampau adalah tak sabar nak g ABPBH esok..........

0 comments: