Friday, May 1, 2009

yeah!!! seronoknya kena tag!!!!

aku suka sgt ni... sb kena tag... ya la kan..dah lama sis Riana tak tag aku .... tanpa buang masa, aku akan jawab terus tag tersebut...



1.Org luar sana x kenal kamu.Perjelaskan siapa kamu?

ok2.. sy Haori atau nama sebenar Hazri.. sy ni org biasa je.. tak de la kuasa hebat cm Goku kan.. happy go lucky skrg ni.. suka pendam perasaan.. itu je la kowt.. huhuhuhu..

2.Sikap kamu yang 'mantap'?

sikap yg mantap?? apa 2?? tak de jawapan..if salah jawab..mati aku...

3.Sikap kamu yang sangat jelek?

Suka marah2.. dulu aku ni panas baran.. kira tahap super saiyan 4 gak la..


4.Apakah gajet yang kamu sentiasa bawa?

aku selalu bwk phone la.. laptop pun kira selalu gak la..

5.Dah berapa HP kamu pakai selama neh? Senaraikan brandsnya.J enama HP yang sedang kamu gunakan sekarang?

rasanya dah lebih 2o phone aku pakai...dulu pakai nokia, motorolla dan sony erricson.. tp skrg ni aku pakai motorolla n sony erricson la..

6.Siapa bestfriend kamu?

semua kwn2 aku adalah best friend aku...

7.Siapa yang kamu sayang selain family kamu?Kenapa kamu sayang dia?

haha.. jawapannya korang mesti tau.. Mafil Dayao la.. hehe.. sb aku sayang dia adalah kerana dia buah hati aku kan.. wahaha.. skema gler ayt aku..

8.Lagi 10 tahun kamu jadi apa?

if ad rezeki.. aku akan jadi Duta Malaysia kt negara2 luar... doa2 kan la k..heehee

9.Kata-kata hikmah yang pernah kamu dengar & paling kamu suka?

ANDAI DI PISAH LAGU DAN IRAMA..

10.Dalam blog kamu,sudah ada berapa followers?

baru 43 je.. promot2 la blog ni k..hiks..

11.Senaraikan followers yang kamu suka? (Tak kira kuantiti) Kenapa?

semua followers aku suka..ikut ayt sis Riana..hehehe

12.Makhluk Tuhan paling HOT mahu di Tag?

VIRGONZ, TNIE, FLO, SITI RUHANA, CAPIK, KAK ABBY, WOOHOOMAE, KAK LYZ, AMELIA

0 comments: