Monday, May 11, 2009

CHAQ @ KONSERT MENTOR 2 n MOTHERS DAY

Kali ni pertandingan antara mentor dan protege kumpulan A memang begitu hebat.. kesemua persembahan mmg menakjubkan.. seperti biasa, SFC dan CUZ datang untuk memberi sokongan kepada Chaq. Pada konsert malam 2.. Chaq telah menyanyikan lagu terima kasih cinta (lagu favourite Chaq) dan lagu Gagap duet bersama Ajai.. mmg agak lawak la tgk Ajai menari, tetapi tak mengapa.. yang penting semalam enjoy.. keputusan juri awam telah memberi kan Chaq 15 markah dan mendahului protege2 lain seperti Evo dan Feera yg masing2 mendapat 10 markah dari juri awam.. dan di penghujung konsert, Chaq telah mendapat markah yang paling tinggi dan meninggalkan pesaing2nya dengan mendapat jumlah markah 67.9%.. TAHNIAH kepada Chaq.


Chaq sempat lagi posing tuk kami


Chaq dan Ajai menari.. if korang perasan la kan.. Ally tgh gelak kt situ..hehe


Ni lak carta markah semalam...tak sempat snap markah Chaq sb bila diumukan Chaq dapat markah paling tggi, semua melompat mcm org kena histeria..hahaha..


Esther OIAM pun datang tuk memberi sokongan.. Masa Chaq menyanyi lagu Gagap, Esther pun turut sama melompat2..

Kami pun nak posing gak dgn banner Chaq..hehe




Gambar ni pulak di ambil di luar MBSA...



Setelah selesai konsert Mentor dan segala sesi bergambar, kami semua telah aturkan suprise untuk Mrs X dan Ah Hua.. ye la.. kan hari ibu.. mereka pun dah macam ibu kami kan.. so, kami pun pergi ke Restoran Bayu Kinabalu dan makan2 n bagi kek kepada Mrs X dan Ah Hua.. hehe..


Sebenarnya Anip nak shuffle masa 2.. hehehe...tp malu2 lak dia..wakakaka

acara tiup lilin n potong kek.. Tgk la Mrs X..cm nak bunuh org ja.. wahahahaha





2 comments:

Virgonz May 12, 2009 at 5:39 AM  

wakakaka.... best la korang... haha.

HAORI May 14, 2009 at 11:13 AM  

hahaahaha Vir..
cepat2 la belajar kt sini..
dapat la join kami nt...
hehehe