Wednesday, May 13, 2009

TAG apakah????

tag ni aku terima dari org yang aku sendiri tak kenal..tp dah ada nama aku..jawab je la..wakakaakaa


THE RULES

1-cari gambar yang anda suka
2-jelaskan tentang gambar itu
3-kemudian jawab soalan2 yg diberikan


gambar ni aku suka sebab aku rasa ni first time aku suka amik gambar...mungkin masa ni aku tak betul kowt..hehee.. gambar ni di ambil kt luar auditorium MBSA lepas konsert Mentor..hehe.

The Questions:

1-Apa makanan terakhir yang ada makan
Nasi Goreng Pattaya

2-Apa minuman terakhir yang anda minum
Air 100 Plus.. favourite aku ..hehe

3-Apa rancangan television terakhir yang ada tonton
Uik..hmm.. Ben10..wahahaha

4-Adakah anda suka rancangan tersebut
soalan bodoh ke...mesti la aku suka.. kalau tak npe aku tgk..hehe

5-Apa yang anda sedang lakukan?
tengah jawab soalan ini sambil chatting

6-Apa perkara terakhir anda lakukan sebelum menjawab tag ini
hmm.. Chatting la..attoiiyaiii

7-Apakah pakaian terakhir yang anda pakai
Tshirt hitam dan seluar jeans biru gelap

8-Apakah yang anda akan lakukan selepas ini
sambung Chatting pastu tidur...

9-Apakah bentuk sms yang terakhir anda terima
soalan pe ni? tak faham.. next!!!!!!!1

10-Tag seberapa ramai yang anda suka

-Sis Riana
-Virgonz
-kak Lyz
-Liliera
-Ann Temah
-kak Abby
-Siti

selamat menjawab tag ini.. hiks..

2 comments:

Ann8 May 13, 2009 at 9:54 AM  

alaaaaaaaaaaa erry.. tag ni dah berjinggut dulu akak jawab laaa..... malas nk buat.. kekekekeke

Haori May 13, 2009 at 7:22 PM  

ye ke kak??
hahahahaha
mane la tau kan..hehehe..