Wednesday, May 13, 2009

AKU BENCI KAU

aku benci kau.. kau tak pernah nak hargai aku.. kau hanya mempermainkan dan mempergunakan aku je.. selama ni aku igt kau betul ikhlas dengan aku tp rupa2nya tidak.. ku sangka kan hujan di tengah hari, rupa panas hingga ke petang... aku benci kau.. selama ini aku iklas sayang kat kau, tp kau tak pernah hargai... aku sanggup wat segalanya untuk kau..tp kau tak pernah nak amik tau pun... aku sanggup bersusah payah nak tolong kau, sanggup tak tidur malam sb nak kau berjaya tp macam ni kau buat kat aku.. sampai hati kau kan.. selama ni kata2 yang keluar dari mulut kau hanya la sandiwara belaka.. sebenarya kau la racun dalam madu.. kenapa la aku boleh tertipu dengan kata2 manis dari kau? kenapa semua ini terjadi kat aku.. kau penipu.. kau hanya pentingkan diri dan suka main2 kan perasaan aku.. bagi aku kau tak kan wujud lagi.. kau hanya mendatangkan derita kat hidup aku... AKU BENCI KAU!!!!!!

6 comments:

lil_iera May 13, 2009 at 7:23 PM  

erry....
www.sabarlah.com
www.janganmembenci.com
kerana ianya amat sakit...

HAORI May 13, 2009 at 7:31 PM  

mmg sakit pun..
rasa pedih yang amat dalam...
kesakitan cinta..
arrrgghh!!!!

lil_iera May 13, 2009 at 8:52 PM  

lagi kamu benci lagi sakit erry... baik kamu buang rasa2 tu... kembali kepada rasa yg neutral... n fikirkan lebih kepada diri kamu... ;-)

HAORI May 13, 2009 at 8:58 PM  

rasa yang nuetral??
ok...
thanks...

Virgonz May 14, 2009 at 12:22 AM  

lorh erry ko marah kat saper nih? aku ke? or...? adedeh... sabar2... ko pun tau kan klu ko marah... suma benda leh jadi... n ko xleh nak pk btol.... bwa byk bersabar k...

HAORI May 14, 2009 at 10:51 AM  

lor vir.. aku tak marah ko la bro...
tak de sebab nak marah ko..
ni ad masalah lain..tp tak pe...
dapat atasi..
ya betul.. aku tak le nak pk betul kalau marah..
thanks for your support bor...