Saturday, May 2, 2009

jawab Tag

1. Apakah tindakan anda bila terdengar bunyi kilat atau petir?
Terus tutup tv n cabut charger laptop...sb sebelum ni laptop aku pernah kena sambar petir..

2. Reaksi anda bila orang mengutuk anda?
Aku ckp satu je... Alhamdulillah..

3. Reaksi anda bile terjumpe artis kegemaran anda?
Bila jumpa artis kegemaran.. fuh..lidah ku kelu dan terus gagap smpai tak le nak duga betapa cerahnya hari 2 bila jumpa dengan artis kegemaran aku.. biasanya aku happy sgt smpai tak terkata..

4. Maxis or Celcom? Which one you prefer?
Celcom... sb aku pakai UPAX..so, call no lain pun murah je..

5. Nyatakan 3 bad habit anda.
Suka wat rambut lama sgt, suka chatting smpai lupa makan, degil

6. Apa yang anda akan lakukan jika orang lain sibuk akan hal anda?
Tak tau la.. mungkin akan tegur dia la kan.. hal sendiri tak le jaga..nak jaga hal aku lak..

7. Adakah anda mempunyai ramai peminat?
Hmm.. aku ni bukan artis.. tak tau la ad yg minat ke tak..

8. Honestly, what do you like about urself?
Entah la.. rambut aku kowt...


9. What is your heigt and weight?
Tinggi aku 182 cm berat aku ntah la..dah lama tak timbang berat

10. Ape reaksi anda apabila anda terkentut dgn kuat/busuk di khalayak ramai?
Buat2 bodoh je..lagipun bukannya dorang le detect kan siapa yg kentut..hiks..


RANDOM QUESTIONS BOUT YOUR RELATIONSHIP


1. State the date you have declared with your 1st couple
5 Januari 2006

2. Adakah anda akan terus berhubung dengan your bf/gf jika anda sudah clash?
InsyaAllah.. tp aku tak contact dia lagi..hehe

3. Ape yang akan anda lakukan bile anda merindui bf/gf anda?
Jumpa je.. tak pun video call

4. Adakah anda mempercayai bf/gf anda sratos pratos?
hmm... 45%percaya 40% tak percaya 15% not sure..

5. How was your first date wif your couple?
Jap2.. ni tuk yg 1st couple or ape?? tak clear la soalan ni.. if dgn yg terbaru ni.. 1st date mmg sempurna..

6. Adekah anda rase bf/gf anda seorang yang pandai memujuk?
Pandai.. bukan pandai pujuk je..pandai amik hati gak si dia 2..hehehe

7. Ape reaksi anda dan ape yang anda lakukan apabile kredit bf/gf anda dihabiskan untuk orang len?
Aku tak kisah pun... sb mgkin dia nak tye pasal homework or pape je la kan.. tp kalau aku yg top up kan dan tak smpai sejam dah habis.. mmg nak kena kamehameha la kan..

8. What are you going to do when your bestiest have a relationship wif your ex?
Lantak la..yg penting dorang tak kacau hidup aku..

9. Adakah anda akan menelefon bf/gf anda apabila dsuruh oleh bf/gf anda?
Call la...selalunya dia wat cm2 bila ad kecemasan..

10. Ape reaksi anda bile mendapat tahu bf/gf anda masih berhubung dengan ex mereka?
Lantak la.. selagi belum sah akad nikah..aku tak de hak nak marah or pape je la..

Manusia-manusia yang ingin di tag adalah:

VIRGONZ, KAK ABBY, LIANA, ANN TEMAH, CIK SITI, FLO...

2 comments:

faramielia May 2, 2009 at 11:13 PM  

SAYA KENA TAG LAGI EK????

Haori May 2, 2009 at 11:40 PM  

yup faramielia...anda kena tag..hiks..