Friday, May 15, 2009

Cinta Yang Ku Duga

lagu Stacy-Cinta yang ku duga mmg betul2 menyentuh perasaan aku.. tambahan pula keadaan aku sekarang ini betul2 mcm lirik lagu 2.. melainkan aku tak duga cinta aku jadi cmni.. kenapa dia wat aku cmni? aku syg kt dia.. aku tak le terima apa yang dia ckp kat aku tadi.. tanpa sebab..dia nak meninggalkan aku.. setelah apa yang aku lakukan tuk dia.. aku tak pernah marah dia selama ni.. tengking 2 jauh sekali la.. atp kenapa dia nak tinggalkan aku? kenapa???????



walau hatiku pedih
ku rasa sendiri kepedihan
kesakitan hati ku menangis
rintihan jiwa yang terus merana

walau ku sendirian
ku renangi lautan yang dalam
tiada siapa sudi perhatikan
itu yang ku duga selama ini

kesakitan cinta yang melanda ku
menghentikan degupan rindu
yang hampir bernyawa
kecewa yang tiada terhingga
bila mendengar berita kau tak cintaiku
kini ku fahami erti cintamu
kau hanya bernyawakan patung dalam dirimu
kecewa melanda dihati
mengapa begini yang aku hadapi
(kekasihku)

2 comments:

Ejah Khalid May 15, 2009 at 10:20 PM  

dnt be sad...if she really loves u,she'll come back to you :D
cbe u igt balik ke u ada slh ckp or buat ke
well pmpn mmg cpt terasa hehe
chill k .jgn sedih2 tension2.:D

Haori May 15, 2009 at 11:01 PM  

thanks ejah..
thanks for your support..