Tuesday, May 12, 2009

Stacy, Chaq and Esther OIAM

Petang semalam masa aku dapat chat dgn Chaq kt blog dia la.. walaupun masa 2 aku tgh tak betul..tp dia layan gak aku..wahahaha.. cerita pasal bola la.. tp ape pun.. Chaq sokong liverpool la anip... hahaha.. bukan MU.. Hidup Arsenal..erk..tiba2 je.. hahahahaha...

Then malam nye pulak.. aku yg tgh sibuk mengedit video n mcm2 lagi la.. aku jadi frust so aku skodeng blog Stacy, rupa2nya ada Stacy.. ahahaha.. tak sangka lak.. walaupun tak dapat chat lama dengan Stacy, tp dia dah sebut nama aku pun dah kira ok la 2 kan..haha.. atleast dia igt aku lagi..hahaha.. yang lawaknya..Stacy on9 punya la lama smpai 250 minit la kalau tak silap tp dia tak chat.. mungkin dia tertdo depan laptop kowt...hehehe.. Anip kate dia baru lepas practice.. letih sgt la 2...

Masa tgh chatting dgn Anip dan kteorg dah ubh Chat Room 2 jadi mcm YM..ye la.. dah kami berdua je yg chat kan.. hehehe.. tiba2 aku dapat buzz kt YM.. aku igtkan siapa..rupa2nya Eshter OIAM.. wah.. tak sangka aku.. then aku ajak dia masuk kt Chat Room tp kt blog aku la..hehe.. nak gak promot blog aku ni..hiks... masa mula2 aku bagitau Anip, dia tak percaya.. dia igt aku main2..haha.. last2 muncul Esther di Stacy Frenz Chat Room.. yang bestnye pasal Esther ni.. dia satu kepala dgn kteorg.. aku pun mula la nak kenakan dia n jadi gler2 malam 2..tp Esther lagi giler2..hahaha.. mmg aku tergelak je sepanjang masa chatting 2..hahahah.. tp aku sempat snap gambar masa chat dgn Esther je.. huhuhu.. saksikanlah...




0 comments: