Friday, May 8, 2009

Tag kenangan silam..

1) Nyatakan siapakah yang telah mengetag anda!

Org yang tag aku adalah seorang Queen... Queen of tag.. hehehehe.. tak lain dan tak bukan.. Sis Riana.. hehe.. the famous blogger...

2)Letakkan gambar anda zaman kanak-kanak yang paling anda suka... Sebanyak yang anda suka, dan nyatakan umur anda di dalam foto itu...

ni yg masalah ni... sb aku tak suka amik gambar masa kecik2..lagi pun aku tak de camera or scan tuk letak gambar 2 kt dalam ni.. huhuhu.. nt dah ada gambar 2 baru aku letak k... sori sis...

3) Senaraikan 5 kejadian menarik untuk dikongsikan sewaktu anda kecil (kemalangan, perkara memalukan dan sebagainya)

1-Kuku jari manis aku pernah tanggal sb aku main rantai motor pak cik aku.. masa 2 sakit sangat2.. dan lepas 2 aku terus fobia nak pegang motor pak cik aku 2...

2-Masa aku di tabika lagi..aku pernah memalukan diri aku bila aku menangis masa 1st day g tabika.. ye la..aku tak pernah pisah dgn arwah nenek aku...

3-Perkara sedih yang berlaku bila nenek aku meninggal dunia.. aku menangis tak henti2 smpai aku jatuh sakit..

4-Ada 1 perkara ni..1 pengalaman yg amat pedih..tp malu nak cerita... dan kejadian ini la merupakan salah satu sebab aku tak suka laut smpai aku terus mabuk laut.. kepada yg dah tau 2.. hehe.. diam2 la k..hiks..

5-Perkara yg wat hepi adalah bila aku sentiasa dapat pelajar cemerlang..dari darjah 1 smpai habis tingkatan 5.. hehehe.. dan dari darjah 3 smpai tingkatan 5 aku steady berbaju biru..(Pengawas sekola)..wakakaka.. bangga diri la pulak..hehe..


4) Apa nama panggilan anda sewaktu kecil..

Nick name aku masa kecik2 adalah ayie..semua panggil aku ayie.. hehehe.. tp korang semua jangan panggil ayie..panggil je Haori or Erry k..hehe..

5) Tag kawan blog anda

>Virgonz
>kak Lyz
>Amelia
>Kelly (suka kena tag kan?)
>Flojerz
>Siti
>mizchocberi

0 comments: