Saturday, May 9, 2009

BODOH

hmm.. tajuk kali ni BODOH... aku tye korang la.. apa perasaan korang bila ada org cakap korang semua bodoh?? korang marah or korang diam.. ok la..if aku kan.. aku akan diam.. bukan sebab apa yg orang 2 cakap betul..tetapi lebih baik kita diam kan.. aku ni bukan je pernah kena kutuk bodoh.. tp ada gak la sekali 2.. ada status mood orang 2 kat mysapce.. dia tulis cmni.. "hazri mmg sial"..
wah.. dia malukan aku di alam siber.. tak pe la.. aku terima je.. ok2.. balik ke topik bodoh tadi.. korang rasa org yg ckp 2 pandai sgt ker?? eh hello.. tak de yg lahir terus dapat mukjizat terus jadi pandai.. sebab apa kita belajar?? untuk jadi pandai kan..betul tak?? so sedar la.. sebelum kutuk2 orang..cakap course yang orang lain amik 2 untuk course budak2 bodoh..cermin diri sendiri dulu.. adakah kau layak nak panggil orang lain bodoh, sial dan sebagainya.. adakah sebab kau amik course yg banyak menggunakan nombor dan calculation menjadikan kau cukup hebat untuk kutuk orang lain dan course yang mereka amik?? jangan perlekehkan dan kutuk orang lain la.. tak de maknanye kau nak wat semua 2.. ok la..malas nak ckp byk..aku rasa korang le faham kan maksud post aku kali ni..

0 comments: