Tuesday, May 5, 2009

Tunjuk Ajar Ku Sifu... Konsert Mentor 1





Kali ni agak lambat aku post entry pasal... so sorry..hiks..

Pada Ahad yang lepas aku telah pergi menyaksikan Mentor 3 yang di adakan di Auditorium MBSA Shah Alam. aku bukan pergi sorang pun..tp aku pergi dengan sebahagian dari keluarga Stacy Frenz... kami semua ke sana untuk menyokong Chaq... mmg best la masa itu.. malah B.A.D Boyz pun turut turun padang memberi sokongan kepada Chaq.. Stacy Frenz telah bergabung dengan C.U.Z (Chaq Ultimate Zone) iaitu Fans Club Chaq.. jumlah yg datang pada malam itu untuk menyokong Chaq memang di luar jangkaan aku.. tak sangka ramai jugak yg datang pada malam itu.. dan keputusan malam itu telah muktamad menyatakan Chaq berada dalam kumpulan A dan akan membuat persembahan pada Ahad ini iaitu 10 Mei 2009.. so, jangan lupa saksikan mentor pada Ahad ini.. Talian undian jugak akan turut di buka pada Ahad ini..

all pictures are credited to Mr. Kose

jangan lupa layari http://chaqultimatezone.blogspot.com/ untuk info2 terkini mengenai Chaq

0 comments: