Saturday, May 9, 2009

Dia..She...Her...

DIA...SHE....HER....
kenapa ek entry kali ni tajuk 2 ek.. ada sebabnya kenapa aku guna ayat 2.. ok2.. time to be serious.. Dia, dia adalah insan yg pernah bertahta di hati.. Dia pernah wat aku bahagia, ketawa dan macam2 la.. but she drive me crazy when she break up with me... maybe that is the good thing that happen to me.. it is her choice to break up with me rite.. pada mula mmg frust.. tp lama2 aku ok je.. tanpa dia..tak mungkin la aku jumpa dengan buah hati aku yg lebih pandai menjaga hati aku kan.. siapa lagi kalau bukan Mafil a.k.a Muff.. hehehe.. Muff lain dari dia.. byk sgt kelainan dia.. hehehe.. tp aku bukan nak cerita pasal Muff..tp pasal sesuatu yg terjadi kt aku lately.. pasal dia la.. F (bukan nama sebenar) yg kembali ke hidup aku.. aku mengaku yg aku sayang dia lagi.. tp bukan sayang cm dulu..sb kasih sayang aku byk kt Muff je.. hehe.. kami contact lagi.. tp lately aku tak suka dgn 1 perangai dia.. dia tak faham aku.. aku ada masalah..n bateri phone aku habis.. cmne aku nak contact dia kan..mmg la aku janji..tp dah adik aku sakit..nak wat cmne...
malas la pulak nk ckp byk.. if korang kt tempat aku..korang nak wat pe ek.. hmm.. if korang nak tau siapa dia.. klik di SINI...
out for now...

0 comments: