Tuesday, June 16, 2009

Tag: The Return

1.Apa Perasaan Anda Sekarang?

  • Excited, Sedih sb tak lama lagi dah nak balik kampus.. tak dapat nak lepak2 dgn SFC sgt

2.Saya nak makan?
  • Nasi Goreng USA

3.Saya tak suka?
  • Orang yang suka cakap putar belit

4.Impian saya?
  • Nak dapatkan Dean List every sem.

5.Haiwan yang saya tak suka?
  • Haiwan yang haram, Ular, dan biawak.

6.Saya harapkan?
  • Semoga semua rakan2 saya bahagia selalu.

7.Jika boleh putarkan masa?
  • Hujung bulan 3 sebab aku tak nak sakit..aku nak sihat n boleh grade on time.

8.Saya pada 10 tahun akan datang?
  • Bekerja di pejabat kedutaan.

9.Handphone saya adalah sebuah?
  • Alat Komunikasi untuk berkomunikasi

10.Saya pernah bercinta sebanyak?
  • Baru 2 kali.

11.Saya suka pada?
  • Macam2 aku suka..hmm.. apa ek.. apa2 yg best la.

12.Kawan-kawan saya..?
  • Ada yang bagus dan ada yang suka amik kesempatan terhadap orang lain.(Tak suka org mcm ni)

13.Pernah dikhianati?
  • Pernah. Sangat sakit hati bila orang buat cm 2.

14.Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
  • Redha je la. Mungkin dia akan dapat pembalasan yang setimpal di akhirat nanti.

Senaraikan 8 orang untuk di Tag

-Capik
-Amelia Merah Jambu
-Kelly yang tak sabar kena tag
-kak Feeda a.k.a Chaqeeda
-Adacy
-Kak Abby
-Hanif Hisham
-Jasmin Jenor

0 comments: