Thursday, June 11, 2009

Result Final Exam

Hari ni, seluruh pelajar UiTM akan tau keputusan peperiksaan akhir mereka.. mesti ada yg gembira dan mesti ada yang sedih dgn keputusan mereka.. Kepada kawan2 aku yang berjaya dapat result yang bagus.. tahniah aku ucapkan kerana berbaloi dgn usaha korang selama ni.. kepada mereka yang tak berjaya, tak bermakna yang mereka tak bagus dan tak berusaha, mungkin nasib tidak menyebelahi mereka ataupun mereka salah mengulangkaji soalan2 semester lepas...tetapi, gagal sekali tak bermakna gagal selama-lamanya.. tp keputusan peperiksaan akhir aku jugak yang menarik... hahahaha.. nak tau kenapa.. tgk la kt bawah ni...



Dah tgk kan?? no records found.. hahaha.. mmg la no records found sb aku tak amik final exam pun..hehe.. thats mean.. pointer aku still maintain tp aku terpaksa ulang balik semester 3.. huhuhu.. tp tak pe la..bak kata rakan2 aku n Ketua Program aku.. mungkin ada hikmah disebalik semua itu.. hahaha..

0 comments: