Saturday, June 27, 2009

The Amazing Lost Malaysia

Semalam (26/6/09).. aku, Liza, Sis Vee telah pergi ke Putrajaya untuk menyelesaikan satu perkara penting dan ia merupakan P&C..so tak le gtau..haha.. tp tak setel pun lagi... byk benda lagi nak kena buat.. then habis je kt Putrajaya..kteorg pun menerbangkan diri bersama Liza terbang ke KL pulak.. 1st stop @ KL.. Times Square...sesampai je kt TS..Sis Vee n Liza pun rambang mata la.. ye la kan..perempuan kan lau dah tgk shopping mall.. faham2 je la... nak beli itu..nak beli ni.. hahaa.. tp dorang window shopping je.. sb kami ke TS adalah untuk buat survey bagi satu projek besar... then dah setel di TS, kami menyesatkan diri di sekitar jalan KL.. aduh..pe jadi ni.. aku yg biasa dgn jalan2 KL boleh lak jad blur semalam.. pe nak jadi aku ni.. so, tanpa segan silu, aku tye orang di sekitar masjid negara.. konon2 salah jalan..wakaakak..padahal nak cover malu je.. pergh..merah siot muka aku masa 2.. pusing2 akhirnya sampai gak ke Kuala Lumpur Convension Centre.. kami ke sana utk jumpa Mrs X.. dia ada booth kt sana (Kepada sesiapa yg berdekatan, sila lah singgah ke booth Mrs X).. then dah setel pe yg patut.. kami pun terbang menyesatkan diri untuk cari jalan kuar dari Kuala Lumpur yang tak pernah sesak 2.. hahaha.. kini baru aku faham perasaan orang yang masuk Amazing Race 2.. Thanks 2 Liza kerana membawa aku terbang n kepada Sis Vee yang sudi menaja makanan kami..


Tengah mencari jalan keluar..sesat dah ni..

Nak masuk bangunan pun smpat snap gambar lagi..huhu

ini lah dia.. dua orang yg begitu bersemangat

di booth Mrs X.. mari..datang la beramai2..

Sokong la barangan buatan tempatan...

1 comments:

Cik Ateen June 27, 2009 at 11:59 PM  

hahaha..
dah jumpe jalan blik lom??
hihihi