Tuesday, June 9, 2009

Stacy-Press Conference @ Sunway Pyramid

Semalam.. macam biasa..aku akan menjejak Stacy.. hahahaha.. cm pelik je ayat 2.. hahaha.. semalam ada press conference corntoz.. aku, Liana, Ann Temah, Nad, Anip, Riana, Acap, Casper telah pergi ke sana.. buat pe lagi.. tuk bagi support kt Stacy la... ye la kan.. aku ni tgh cuti sem, so byk masa tuk ikut Stacy.. yg lain 2.. ad yg amik mc semata2 nak join semalam.. hahaha.. itulah kelebihan Stacy Frenz.. sggup berkorban utk Stacy.. Stacy pun tak sangka semalam ramai jugak SFC yg datang.


Stacy berposing utk blog aku.. hahaha..

Tribute to me.. haha..tgk je la tgn dorang 2..


Lagi sekali Stacy berposing utk blog aku..


Makan time!!


Cherry pun posing gak..


Tgk..Stacy pun buat tgn cm2.. wah..mmg betul2 tribute tuk aku la..haha


Dapat bergambar dgn pick up corntoz pun jadilah kan lana..hahah

0 comments: