Thursday, June 18, 2009

Tag: Bapa, Dad, Fuqin, Baba

aku agak terlambat buat tag ni sb aku busy lately.. ok2.. jawab tag..

Syarat-Syarat:
1. Letakkan gambar bapa anda di sini berserta nama penuh beliau
2. Jawab soalan-soalan yang diberikan

sorry, aku tak dapat letak gambar ayah aku sb ayah aku tak suka gambar dia diambil.. hanya boleh untuk IC/Lesen dan rasmi sahaja..

1. Apa keistimewaan bapa anda berbanding bapa orang lain?
Keistimewaan ayah aku adalah dia berbakat besar..dia boleh buat mcm2 kerja.. dari buat rumah,wiring, plumbing, repair kereta, photoshoot, shooting n mcm2 lagi la.. lau nak senaraikan mmg susah..


2. Kata-kata bapa anda yang masih lekat di hati anda?
Ayah aku pernah ckp ni masa aku kenalkan Muff kt family aku..dia kata "Kau nak kawen dengan siapa pun, agama apa pun, ikut ko la..jodoh ko.. tp yang penting, ko kena bertanggungjawab n jangan lupa tanggungjawab ko"..

3. Apa memori tentang bapa anda yang anda tak boleh lupa?
Masa 1st time ayah aku belikan aku tools box tuk aku masa aku masuk skola teknik dulu.. 2 1st time ayah aku belikan aku barang.. mungkin sb aku dapat masuk automotif kowt..huhu


4. Jika bapa anda adalah selebriti, selebriti mana paling mirip dengan bapa anda?
Allahyarham Tan Sri P.Ramlee

5. Anda pernah menangis kerana bapa anda?
tak pernah lagi.. mungkin sb aku tak rapat dengan ayah aku kowt..


6. Pernahkah pula bapa anda menangis kerana anda?
Tak pernah..susah nak tau pe perasaan dia yang sebenar..


7. Apa yang bapa anda sedang lakukan sekarang?
Tengah buat kerja.. dia tgh setelkan wiring kereta..


8. Apa makanan kegemaran bapa anda?
Ayah aku ni tak de makanan kegemaran.. semua dia makan


9. Apa persamaan yang wujud antara anda dan bapa anda?
Suka simpan perasaan n susah skit nak cerita masalah


10. Tag seberapa ramai kawan anda:

Amelia, Ollyz, kak Feeda, Kelly, Iera, Iejah

0 comments: