Monday, June 22, 2009

Jejak Stacy di Tanjung Agas, Pekan, Pahang

Sabtu lepas, aku dan beberapa lagi Stacy Frenz iaitu, Mr Kose, Mrs X, Baby X, Tkvie telah pergi ke Tanjung Agas untuk mengikut Stacy. Pada mula jadual Stacy adalah ke Batu Pahat Mall di Johor tetapi tukar last minute. Kami semua pun buat keputasan untuk pergi berjumpa Stacy jugak. Sebelum kami sampai ke Tanjung Agas, kami pergi berjumpa Capik yang sedang di interview oleh pihak UiTM di Kolej Shah Putra, Kuantan. Kemudian baru kami meneruskan perjalanan ke Tanjung Agas. Mmg susah nak cari tempat 2..kami terpaksa tanya orang di traffic light, di stesen minyak. Sampai saja di Tanjung Agas, Stacy tak de lagi kt situ.. then bila dah call Stacy, baru kami tau yang show Stacy bermula pada jam 9 malam.. lama la kami tunggu sebab kami smpai dalam pkul 5.30 petang..tp demi Stacy.. sanggup berkorban apa saja.. sementara menunggu show tersebut, ada yang tido dan ada yang buat kerja giler..hahaha.. Selepas show berakhir, kami semua terlalu letih untuk memandu pulang jadi kami pun menginap di Shahzan Hotel Kuantan di mana Stacy menginap. Kami makan2 bersama Stacy dan bergurau2..hahaha.. tapi, pagi sebelum check out kami tak dapat jumpa Stacy kerana Stacy terpaksa balik seawal jam 7.20 pagi. Dan yang buat aku sedih sikit adalah kerana ni la peluang terakhir aku jumpa Stacy sebab 5 julai nt aku dah balik ke kampus dan tak dapat jumpa Stacy lagi.....


Stacy berposing khas utk blog aku..tq Stacy..

Jumpa Capik di Shah Putra..

aku n Kos masa minum2 di R&R

Sampai je Tanjung Agas, dorang terus tdo..keletihan...

Posing2 sikit sb tgh tak de kerja masa ni..

Berposing di Pentas pulak sebelum kena halau dari pentas..hahaha

Sebelum makan..amik gambar dulu..hahaha

Cherry pun dah buat Style aku....hahahaha..tgk tgk Cherry

To Riana: aku saja amik gambar dgn Akim sb nak bagi Riana jelez..haha..Riana..tgk tgn Akim 2...hahahaha

Ni la kali terakhir aku amik gambar dengan Stacy b4 aku balik ke Kampus aku..huhu...anyway..tgk tangan Stacy..hahaha


*Terima Kasih kepada Mrs X dan Tkvie yg belanja kami mkn n penginapan kami

1 comments: