Tuesday, June 23, 2009

Lepaking @ Stacy House

Aku pikir aku dah tak dapat jumpa Stacy lagi kan..tp alhamdulillah... ada gak rezeki aku untuk jumpa Stacy lagi..hehehe.. semalam ada sedikit jamuan kt rumah Stacy sempena mengalu-alukan kedatangan Mak Stacy, Puan Agnes ke KL.. tp yang sedihnya..aku n kak Vee datang lambat..huhuhu..ye la..kak Vee kena amik aku kt rumah..thanks ye kak Vee sb susah payah amik erry... smpai2 je kt rumah Stacy, dorang semua tengah hidangkan makanan..nasib baik sempat smpai..hiks.. habis je makan2.. ada la wat perbincangan sedikit.. dan kami semua balik pada jam 11.30 malam sb masing2 banyak kerja nak dibuat..huhu..lagipun kami kesian kt Stacy..Stacy perlukan rehat yang ckup.. tp Stacy tetap layan kami dengan baik. itu la kelebihan Stacy yang sentiasa menghargai peminatnya.

Ni antara gambar orang2 yg datang awal dan makan paling awal.. paling awal siapa lagi kalau bukan Anip..hahaha..semangat betul dia semalam..hiks..

Makan time..tp mane aku ek.huhu..ni la susahnya jadi photographer..mesti gambar aku takde..uhuhu

Ada pun gambar aku..hehehe.. liza pun dah terpengaruh dengan style tgn aku 2..hehehe

masa ni aku lambat snap gambar..liza makan 5 chicken wings n 3 kali tambah megi goreng..nampak kecik..tp mkn byk..hahaha.. Mami X pulak makan 1 mangkuk 2..hehehe..jangan marah ha....hahaha

Kose dgn Ann makan berdua depan laptop sambil tgk cerita romantik..hahaha..

Masa tengah berbincang..semua serious je.. maklumlah..happy2 gak...tp time meeting semua kena serious...

ni dia.. sebenarnya Cherry n Woohoomae (baby X) tgh lapar 2.. tp sempat gak posing tuk amik gambar... dorang dah 2 kali tambah makanan 2.. tp megi yg Cherry masak mmg sedap..


Aksi seorang yang gigih membelah durian.. Semangat betul dia..hahahah

Cik Temah yang tak sabar nak makan durian telah makan 3 biji durian sekali gus

Kak Vee dan Aunty Agnes.. kak Vee kata dia minat Aunty Agnes bukannya Stacy...katanya...hahaha

Kos yang tgh melayan perasaan sorang2.. kenapa ek??huhuhu

Dapat gak aku jumpa Stacy lagi..hehehe


Aku yang dah lama tak jumpa Flying Liza..rindu gak kat dia ni..wakakaka.. nampak aku lagi tua dari dia kan..huhuhu..

5 comments:

NDya.Qelate June 23, 2009 at 2:28 PM  

muka stacy jelas nmpk dia kepenatan...huhhuhuh..apa2 pun harap kesihatan stacy baik2 jak walaupun semakin sibuk skrg dgn show kan..

Secret Writer June 23, 2009 at 6:56 PM  

Lar...ada gambar curi masa aku tengah sayu? uhuk...uhuk...Xleh cerita la Erry, rahsia kerajaan

Haori June 23, 2009 at 11:45 PM  

betul 2 Nadia...
kte semua doakan semoga Stacy sihat selalu dan sentiasa berjaya kan...

Haori June 23, 2009 at 11:46 PM  

hahah Kos...harus la ada..
erry kan suka amik gambar candid..hiks..
rahsia kerajaan? ok2...hehehe

LIZA June 24, 2009 at 12:22 AM  

kusyuknye la kan aku mkn tu...adoii time tu pun kne snap ker??hahaha