Wednesday, June 17, 2009

Hari Bahagia

Hari ni aku happy sangat2.. bukan sb aku dapat jumpa Stacy, tapi ni lagi buat aku happy.. Hari ni aku kuar Study date dgn orang tercinta.. my Mafil.. kteorg kuar pagi tadi jam 6.45 pagi.. gler awal kan..hahaha..dia ponteng sekolah.. Muff nak sangat tukar folio dia.. dia tak nak buat pasal Melaka, tp dia nak buat pasal Bangunan Sultan Abdul Samad, dah la esok dia kena hantar.. hahaha.. mmg kelam kabut gak la tadi kan.. sesampai je kt situ, kami terus g kt dalam bangunan 2 then terus g galeri dia.. terus catat pe yg penting.. giler betul tadi.. yg tak sangka.. habis awal pulak 2..pkul 10 dah siap semua folio Sejarah dia.. hahaha.. tggl folio Geografi jer.. then kteorg la Perpustakaan Kuala Lumpur sb nak setelelkan Folio Geografi dia 2.. yg lagi pelik, tak smpai 15 minit, smua bahan dah ada.. then terus buat n siap semuanya.. mmg tak sangka la kan sb boleh siap tak sampai 1 hari.. then byk lagi masa terluang, Muff pun kata nak g jalan2.. so, aku amik kesempatan kali ni tuk celebrate anniversary kteorg sekali. aku happy sgt sb dah 1 tahun aku bersama dengan dia..masa kt central market, aku dengan selambanya pakaikan rantai kt dia depan orang ramai.. Malu sudah si Muff masa 2.. merah gler muka dia 2.. org yg kt sana ad yg tepuk tangan n ada yg gelak2..haha.. peduli apa aku.. yg penting aku bahagia dgn Muff.. then aku bawak Muff datang rumah aku tadi.. mak n adik aku suka sangat borak2 dgn Muff tadi.. n mmg aku rasa cm dah kawen je tadi.. ye la.. selamba je dia urut2 bahu aku depan mak aku lak 2.. hahaha.. Muff pun dah panggil mak aku mami.. mak aku pun dah sayang kt Muff n adik aku lagi la, dia tak tau nak panggil Muff kakak or apa sb Muff lagi muda dari adik aku.. haha..tp Muff n adik aku 2 sekepala.. hahaha.. masa nak balik, Muff hampir2 menangis sb dia tak nak balik.. dia kata dia happy sgt hari ni.. dia kata, dia dah anggap family aku cm family dia.. dia kata, ni la hadiah anniversary paling bermakna bagi dia...aku dengar dia ckp cm2 je aku dah happy sangat2 sebab family aku merestui hubungan kami.. ok la..apa2 pun.. aku nak ucapkan..

SELAMAT ULANG TAHUN SAYANG

1 comments:

aida hashim June 19, 2009 at 8:21 PM  

dah setaun? ko bukan clash taun lepas ke?