Monday, June 1, 2009

Jejak Stacy di Teluk Kemang

Petang semalam aku dan beberapa ahli Stacy Frenz telah pergi ke teluk kemang sempena Lelong Amal Suria FM.. ala.. sebenarnya aku pergi pun sebab Stacy..kalau Stacy tak de..tak kan aku nak pergi kowt.. Semalam kami bertolak dari KL jam 12 dan sempat lagi  singgah makan.. Thanks to Appan sebab belanja makan tengah hari.. kemudian kami teruskan perjalanan ke  Teluk Kemang..  sampai2 je ke Teluk  Kemang.. terus mcm2 aktiviti nak buat..ye la.. Stacy perform lambat lagi kan.. Liana @ Liafaramielia nak sangat tunggang kuda.. haha.. mmg lawak jugak la kan.. hehe.. then pusing2 kt Teluk Kemang. last2..bosan.. tgk je la  persembahan artis lain.. cuaca panas menyebabkan kulit aku bertambah gelap. dah la gelap...tambah gelap  lagi..wakakakka.. Stacy telah berjaya melelong bajunya dengan harga paling tinggi iaitu RM235 dan telah dibida oleh Tkvie@ kak Vie.. hehe... lelongan Stacy merupakan lelongan yang paling tinggi.. seriously, masa Stacy perform..baru penuh depan pentas 2.. kalau tak, lengang je.. then bila semuanya selesai, dan puas snap gambar dgn Stacy, dorang lak nak g mandi kt pantai.. aku dah pening2 masa 2..almaklumlah..mabuk laut..tp 2 tak menghalang aku dari terus amik gambar..haha.. nak pemes gak kan.. hehehe.. dan, pada sebelah malam, sebelum berangkat pulang, kami semua singgah di bandar  Port Dickson dan terima kasih kepada Kak Vie @ Tkvie sb belanja kami makan dan hantar aku smpai kt rumah aku.. thanks.. 







0 comments: