Wednesday, January 21, 2009

TAG FROM VIRGONZ

first of all...nak thanks kt vir sebab tag aku..huhu..tak pe vir..aku buat tag ni walaupun lambat sikit la..huhu

Sila paste 5 gambar benda yang agak penting dalam hidup.Pastikan gambar yang di snap sendiri, bukan copy dari mana-mana, dan adalah barang anda.Terangkan kenapa benda itu berharga bagi anda.Tag 5 rakan yang lain.


1st of all...barang yg agak penting dalam hidup aku adalah laptop aku..walaupun Ftec je..tp aku syg..sebab kalau tak de laptop tak de la aku le join Stacy Frenz Club...





2nd yg agak penting adalah celcom broadband aku..aku baru je beli modem ni..aku beli kt pc fair..bentuk simple je..mcm pendrive jer..hehehe..




3rd yg agak penting ni adalah baju2 aku..semua baju2 aku ni aku beli dgn duit sendiri..ni sebahagian je..sebab masa aku di tag ni..aku kt kmpus..huhuhu..




4th yg agak penting adalah kasut kegemaran aku..brand DC...aku minat gler kasut jenis ni..sebab aku rasa selesa sgt dgn kasut aku..if tak de DC, aku pakai kasut kulit jer..hehehe..




yg terakhir adalah hasil2 karya n lukisan aku..hehe..aku minat dragon ball so kt setiap fail aku..ada lukisan dragon ball yg aku lukis...hehehe...







aku dah setel buat tag ni..so aku nak tag kt org len lak...hehehe
aku nak tag: cik cahaya, sunshine, cik ateen, nakamichie dan spit fire..

happy always..

0 comments: