Friday, January 9, 2009

TAG FROM NIK HAFIZ

Tag: Rules and Regulations :

1. Apabila telah terpilih dengan malangnya (malang?) silalah menulis 16 perkara paling rawak sama ada tentang fakta, perangai tak senonoh ataupun hala tuju hidup anda.

2. Silalah hasut 16 orang lain untuk melakukan perkara ini.

3. Sila tanda manusia yang telah menanda anda di peringkat awal

4. Ketahuilah, jika anda terpilih ia adalah kerana anda juga manusia biasa yang perlukan perhatian dan kasih sayang yang secukupnya ketika bayi, tetapi tak dapat.

Jawapan dari tag ni adalah

  1. aku suka makan mcd walaupun kt jengka ni tak de mcd...
  2. aku ni minat gler kt Dragon Ball smpai rambut aku pun di ubah suai macam goku
  3. aku ni pentingkan persahabatan, walaupun persahabatan tak pentingkan aku..huhu
  4. aku ni berjiwa sensetif sikit...so hati2..wahahaha
  5. aku susah nak bergaul sebab aku ni pemalu...
  6. aku ni agak panas baran..
  7. aku ni suka memendam perasaan tp aku tak balas dendam...
  8. aku still teringat masa aku di permainkan oleh ex aku....sedey you all
  9. aku suka bagi hadiah kat Mafil aku...walaupun dia tak mintak..
  10. aku suka bagi kejutan kat Mafil n kawan2 aku...walaupun jarang aku wat kejutan
  11. aku suka buat something yang lain dari yang lain....means suka cuba sesuatu yang baru..
  12. aku panas hati bila orang tipu aku..
  13. aku suka melukis bila aku marah...
  14. aku suka on9 lama2 sampai laptop aku pernah rosak dulu..
  15. aku paling tak suka orang tak puas hati kat aku sedangkan aku tak wat pape..
  16. aku tak suka di bandingkan dengan lelaki lain....


ok nik..aku selesaikan tugasan tag ni..hehe.. dan aku rasa aku nak hasut 16 orang 2 mungkin tak dapat la..tapi aku kan hasut yg rapat dengan aku..
orang yang aku nak hasut adalah
:

  1. VIRGONZ
  2. ELEZA
  3. NAKAMICHIE
  4. MYRA
  5. KAK SUN
  6. KATAK PISANG
  7. AIDA HASHIM
  8. CIK ATEEN
  9. AZWAN SHAH
  10. APPAN
  11. BOMBET
  12. YAN JESSA
2 je yang aku tau nak tag...sebab 16 orang ramai sgt...huhu..so kepada sesiapa yang kena tag 2..pandai2 la jawab k..

0 comments: