Wednesday, January 28, 2009

Chinese New Year with Stacy n Stacy Frenz

Gong xi Fa cai..hehe..semalam aku g rumah Mrs.X for CNY with Stacy n Stacy Frenz..mmg happening semalam..tp b4 aku g rumah aunty...aku,nik, capik, sopi, kak ann, keyrol, apis, jue g men bowling dulu kt Flamingo ampang..ternyata kehebatan dorang telah menandingi aku..huhu.aku kalah n dapat point paling rendah..sedey..lepas men bowling baru g rumah aunty..dalam jam 3 aku dah smpai rumah aunty dah..bila aku smpai, president SFC, Mr. Kos dah smpai dulu dah..hehe...kami semua datang awal padahal majlis start pkul 6 petang tp bila dah jam 4 petang dah ramai yang datang dah..hehe..memamg meriah...ada karaoke lagi..hehe..tp aku tak karaoke la..sebab aku tak gemar berkaraoke..aku gemar tgk je..hehehe..kak min la yang paling bersungguh2 nyanyi sampai dia demam..wahahaha..then anip datang..pe lagi..makin meriah la majlis 2...bila anip dah start nyanyi..faham2 jela..hehe..tak le nak stop..hehe...yang happening lagi bila aunty n uncle bagi ang paw...hehe..xiexie aunty n uncle..gong xi fa cai..ang paw hen lai..wahahhaha...then dah seronok2 karaoke semua..ada la pertandingan karaoke..jam 8:27p.m Stacy datang ke majlis 2 dgn geng2 dia la..Chaq pun datang jugak...lagi happening la majlis semalam 2..tp malangnye..aku tak amik gambar pun...huhu..tp korang le tgk gambar2 2 kt blog stacy...sampai sini je catatan aku..so..sila layari http://stacyaf6.blogspot.com/ untuk gambar2 Chinese New Year with Stacy n Stacy Frenz...

0 comments: