Wednesday, January 14, 2009

DEBAT PILIHAN RAYA MPP

pada 13/1/09 telah berlangsung debat Majlis Perwakilan Pelajar(MPP) UiTM Pahang. Ianya telah diadakan di dataran Ilham. Macam-macam manifesto yang telah dikeluarkan dan apa lagi, pendebatan antara Pengerusi Majlis dan Calon2 MPP. Ada juga calon yang hanya menekankan kepada kursus masing2 sahaja. Dan ada juga calon yang telah memberi manifesto yang baik dan ada juga yang memberi manifesto yang tak masuk akal. Calon2 juga banyak menyalahkan pihak MPP sesi yang lepas. Tidak lupa juga ada juga isu2 yang panas yang di bangkitkan. Ada seorang calon ni, memberi manifesto yang agak melampau iaitu nak turunkan harga minyak, bina pusat peranginan di Sri Gading(tapak perkhemahan UiTM Pahang) dan macam2 lagi la..lagak macam nak jadi calon menteri je..hehehe...tetapi akibat masa dorang bercakap terlalu lama, students semua jadi bosan..member aku, Afiq, tdo di dataran...huhuhu..tp nasib baik debat 2 habis b4 12..dan nasib baik jugak la yg aku dapat kupon aktiviti kolej..hehe..
kt bwh ni, aku ad amik gambar, tp sori la sebab gambar 2 tak jelas...



ni gambar dorang tgh bagi ucapan dorang..



ni gambar aku n rizz..tgh bosan..so, amik gambar je la...



ni pulak gambar kawan aku yg dah terlalu ngantok dgr debat dorang...
dengan selambanya..dia pun dgn selambanya tdo kt dataran..huhu

0 comments: