Monday, January 19, 2009

ANUGERAH JUARA LAGU WITH STACY FRENZ

kali ni aku nak bercerita pasal Anugerah Juara Lagu yg ke 23 dan diadakan di stadium putra bukit jali...aku datang utk menyokong Stacy bersama Stacy Frenz...aku bertolak dari Jengka dalam pukul 10 dan smpai kt KL dalam pkul 11:40...aku g amik salah seorang Stacy Frenz iaitu kwn aku Nik...oleh sebab aku datang awl sgt..aku n Nik pun merancang sesuatu utk mengisi masa yg ada..then kteorg g the Mines..apa lagi..bowling time..hehe...tp aku bukan nak ckp apa la..aku berjaya mengalahkan Nik 2 game..hahaha..menang besar aku..haha..then masa pun dah pkul 3:30, aku n Nik pun g amik Auntie n Capik kt rumah dorang..then terus bergerak kt Bukit Jalil...smpai je kt Bukit Jalil, aku, Nik, Capik n Anip mulakan operasi jual baju Stacy Frenz and keychain Stacy Frenz..tp yg best nye..siapa yg beli barang2 dari SFC, akan di jemput ke semua event Stacy..berjaya juga la kami jual baju, tp aku tak de la hebat cm Nik n Anip..aku n Capik just dapat jual keychain jer..huhuhuhu..tp tak pe la..yang penting kerja seikhlas hati...then bila dah siap jual semua, pe lagi..beratur la nak masuk dalam stadium..pergh..ramai gler...rs macam nk pitam je semalam..ye la..1st time datang event besar2 cmni kan..huhu..AJL kali ni mmg best..sebab semua persembahan bertenaga..aku n SFC dah tak de suara sebab menjerit n wat havoc gler2 semalam...walaupun Stacy tak menang apa2 anugerah..tp yg penting, Stacy dapat masuk final AJL n dah buat persembahan yang betul2 bertenaga..habis je AJL, bergambar la..hehe..then, nasib SFC baik sebab kami dapat bergambar dgn Stacy, her family n Kak Intan(pencipta lagu Aku Stacy)...aku dah malas nak type panjang2 mcm wat esei..so..tgk je la gambar yang ada k...

credit to casper for the pic..

0 comments: