Sunday, January 11, 2009

DI MANAKAH TANGGUNGJAWAB UPK???

ni la yang aku still tak puas hati dengan pihak Unit Pengurusan Kolej UiTM Pahang...dah la kakitangan tak mesra..actually, benda yang buat aku tak puas hati adalah bendera Malaysia yang terkoyak dan tergantung di pokok di antara pejabat UPK dan Blok Siswa B...aku dan kawan aku dah pernah c0mplaint pasal benda ni..dah buat kt suggestion box, online comment about UiTM Pahang..tp still tak de tindakan..aku nak panjat mmg payah la sebab tergantung tinggi di atas pokok...if korang nak tau..Jalur Gemilang negara kita yang koyak 2, dah bertahta kat pokok 2 sejak aku di semester 1 lagi..tipu la if pihak UPK kate dorang tak perasan kan...mana dorang letak mata dorang?!!! Kata UiTM nak jadi world class university..tp kalau kakitangan cmni, bagaimana nak jadi world class????!!!
aku tulis semua ni bukan nak kutuk UPK..tp just nak gtau yang tolong la jadi bertanggungjawab..ingatlah balik cmne susah payah pejuang2 terdahulu cuba memerdekakan negara kita ni...so kepada pihak UPK..LU PK LA SENDIRI...tak kan nak tegur every semester...



NI LA BENDERA YANG KOYAK DAN TERGANTUNG DI ANTARA
PEJABAT UPK DAN BLOK SISWA B



0 comments: