Friday, January 16, 2009

aku kehilangan rambut ku...

hari ni hari yg aku sedey sgt...aku kena saman dgn pak guard pasal rambut panjang..so aku pun g la kt bandar jengka nak potong rambut..aku n mmber aku rizz, g la bandar jengka nek moto senior aku....bila sampai je kt kedai 2..aku pun msuk la..bila dah masuk..aku pun ckp la potong layer, rambut depan tak yah usik n potong rambut belakang aku jer..tp len yg jadi..org 2 potong layer smpai nipis gler rambut aku...dah 2..dia g potong pendek rambut aku...habis rosak rambut aku..dah la potong tak rata...aku geram gler dowh..so..aku nak gtau korang la..jangan la sesekali potong rambut kt Bandar Pusat Jengka...name je bandar..tp tak macam bandar pun...hmm...k la..aku sedey gler ni..dah la ahad ni nak g Anugerah Juara Lagu..tp rambut aku lak hancur..huhu...

0 comments: