Thursday, January 8, 2009

LUAHAN HATI KU

hari ni aku tak tau la pe yg dah jadi pada diri aku..aku pun tak tau .... semakin lama, semakin ramai yg membenci aku..padahal aku tak kacau hidup orang pun..tp orang len tetap kacau hidup aku...bila aku tgh susah..tak de sorang pun yg nak tolong aku, tp bila dorang susah...aku gak yg tolong..bukan nak ungkit la kan, tp dah ni hakikatnyer...ad la sorang kawan aku ni, (tak tau la if dia anggap aku kawan dia) asal datang bilik je dia tak pernah tegur aku...bila aku tanya dia something mesti dia tak nak jawab..kadang2 smpai aku kena tanya 5,6 kali baru dia jawab..2 pun muka masam je dengan aku...dengan kawan aku yg laen dia ok je..tak de hal pun..entah ape yang dia sakit hati dengan aku pun tak tau la..last sem dia 2 roomate aku..dia pakai pencuci muka aku smpai habis, aku tak kisah...dia ada hutang aku, aku tak mintak pun..sem lepas, masa aku nak g segamat..aku nak mintak pinjam motor dia, sruh hantar smpai kat stesen bas jer, belum sempat aku habis ckp lagi, dia kata..g la sendiri...aku pun terasa la kan...pas2 skunk ni dia bukan roomate aku tp classmate aku...bila g kelas je, dia tak pernah tegur or pandang aku..if pandang pun, pandang tak puas hati..nak di jadikan cerita, semalam roomate aku semua nak g makan sama..tp aku lambat mandi..bila aku hbis mandi n baru je basuk bilik, si mamat 2 terus ckp jom gerak, walhal aku tak pakai baju pun...aku ni dah la pendam pe yg dia wat kat aku dari last sem..so aku pun ckp la kt kwn2 aku yg len yg aku mmg tak nak pergi..walhal perut aku masa 2 tgh lapar gler..aku terpaksa tpu kwn2 aku...ntah la..aku tak tau pe yg dia bengang or sakit hati sgt dengan aku...aku takkan lupakan apa yg dia wat kat aku...dah la tak pernah tegur pas2 selalu sakitkan hati aku..aku cuma fikir dia lagi tua dari aku jer...hmm...entah la...smpai sini je la story aku hari ni...thanks kepada sesiapa yg sudi membaca luahan hatiku ni...

TAPI WALAU APA PUN YANG TERJADI, AKU TETAP SOKONG STACY DI ANUGERAH JUARA LAGU DAN ANUGERAH BINTANG POPULAR!!!!!!!!!!

0 comments: