Wednesday, October 21, 2009

Wawa Kecik yang tak bape nak besar

ok..entry kali ni aku buat tuk wawa... 1st of all, aku nk gtau la..lau korang tak pnh jumpa wawa ni.. dia mmg kecik.. cm budak form 4 jer..hahaha..ok2..ada sebab kenapa entry ni untuk dia... sebabnya masa event Take Stacy Home yang di anjurkan oleh SenQ.. wawa ada datang..tp aku tak tegur dia sb masa 2 pun aku tak bpe ok..lagipun tak ckup tdo.. so tak terlayan n dia pk aku sombong..huhuhu... then masa kt warna warni aidilfitri Stacy n Chaq.. dia nak tukar seat tp aku tak tau nak buat pe..so, sorry skali lagi...huhuhu... then the last one... dia ckp dia sentap skit sb gambar dia tak de dalam blog aku...hahaha.. cik wawa...ni i dah letak gambar u kt blog i...jgn sentap2 lagi k...hahaha..ok..out..



bagi aku gambar ni agak best la..sb tersusun jer... dari tinggi ke rendah...hehe..

gambar ni pun ada history gak.. pada mula wawa yang snap tp tak nampak muka dia...last2 bila aku snap baru la nampak...wakakaka.. 2 la. dah tau rendah nak snap style cmni..hehe

yang ni masa baru habis nasyid.. korang tgk la tggi mane wawa ni.. 2 pun aku tnduk sikit...huhuhu...wawa ckp dia tak pakai high heels malam 2.. hmm..iye kan je la...hahaha

2 comments:

Ryomasakuno October 24, 2009 at 10:46 AM  

giler la....
jeles tahap langitt nie...

Haori October 24, 2009 at 11:33 AM  

wakakaka ryo...
2 la..ko jauh sgt..
aku selalu je le jumpa dia...
hahahahaha..