Wednesday, October 28, 2009

Geram

hari ni boleh pulak ada chatterz yg sama IP dgn aku guna celcom broad band, cari psal dgn aku!!!
pastu tak nak ngaku pulak 2.. citer dia cm ni..pada mula dia cari pasal dgn chatterz lain.. pastu org 2 kuar la sb malas nk layan..pastu dia panjangkan citer..aku in la ckp dah ckup...stop suma 2.. tp dia le lak citer2 lagi... aku nak ban tak le.. sb IP sama.. nt aku yg tak le chat.. then lame2.. bila zulpan panggil aku goku..dia kutuk2 aku lak.. lau org yg aku kenal tak per. ni dia pakai nick shuffler.. bila tye kenal ke tak, dia tak jawab..pastu dia terus bakar2 lagi... smpai aku mengamuk tadi.. habis ubat2 aku, speaker, botol2 air..smua aku baling... geram betul!! ni aku ada copy pe yg dia tulis kt chat room...sebahagian jer la..

ada chatterz baru 1st time in..

Fashaarya: sy bru jep kt sini..
shuffler: baru lama same jek fsha
Fashaarya: ye ke??
shuffler: bkn pe, ade gak chatter lama tp peangai tak ubah cam budak kecik -- sensitif yg amat

pastu ad org tye pasal Adacy

aielgurlz: ADACY ADE CHAT X KAT CNI?
shuffler: adacy chat mlm jek
shuffler: nape aiel rindu ngan adacy ek?
shuffler: adacy rg chat siang la aiel.. die busy siket
shuffler: die bkn la mcm sstgh chatter kat sini yg 24 jam ade..almaklumlahtakde keje..org final exam dok sibuk study die sek chat jek 24 jam


then aku nak tye korang..cmni ke cara nak mintak maaf?

shuffler: tak sangke lak kau nak amek serius psl gurauan seposen aku tuh..huhu
shuffler: tp takpe la.. aku akan minta maaf tp kejap
shuffler: (baling tepung kat badan haori) skrg baru aku mintak maaf


kalau korang tak cye yg aku copy dari chat room..korang g kt blog Stacy, tgk kt chat room 2.. korang klik je previous smpai jumpa..
GERAM Betul.. lau jumpa tak tau la pe jadi kt dia nt!!! mmg aku patah2kan jari dia 2!!!!

2 comments:

zuli2 October 30, 2009 at 12:40 PM  

hahaha... ada nama eden nih.... sapa ek... erkk...

shuffler,  November 20, 2009 at 4:30 AM  
This comment has been removed by a blog administrator.