Friday, October 23, 2009

like but confused

aku ad suka sorang budak ni.. tp aku tak tau la dia perasan ke tak... aku suka sgt bercakap dgn dia.. aku suka dgr dia gelak, cara dia ckp.. lembut je... boleh kate hari2 jugak la call..tiap kali borak dgn dia mesti aku tambah hepi n aku makin bersemangat.. tp beza umur kteorg agak ketara la jugak.. 5 tahun beza umur..hmm.. bila jumpa dia, aku tak rasa kekok pun.. aku borak n gurau2 dgn dia cm aku dah lame kenal dia..dia cm tak org lain yg aku kenal, she'stotally different..she knock me off of my feet..hehehe..dia pun selalu gak nasihat jga kesihatan n mcm2 la.. dia caring giler.. tp bila pk2 balik.. dia nak ke kt aku sedangkan aku ni sakit.. hmm.. entahla..

4 comments:

admin October 24, 2009 at 11:31 AM  

erk ryo....
jgn per? huhuhu...

admin October 24, 2009 at 8:16 PM  

cik wawa...if nak tau...
tgh kt entry for her...
klik kt comment entry 2..