Thursday, October 29, 2009

Dugaan

tak tau la npe.. tapi taon ni byk sgt dugaan.. awal tahun dulu aku masuk ward smpai aku kena extend.. hujung taon ni pun aku hampir2 extend sb masuk ward..nasib baik aku amik AOR discharge..walaupun test tak byk yg aku amik, tp nasib baik ad jugak lect yg bagi aku amik balik smua test.. tp pagi ni aku dikejutkan dgn satu berita yg buat aku betul2 terkejut n tergamam seketika.. pihak HEA call aku pagi tadi.. dia ckp pihak bendahari tak terima bayaran yuran dari aku.. aku terkejut..padahal dah bayar.. dia ckp mmg tak de dalam sistem..dia suruh setelkan hari ni sb esok dah start paper aku.. ak ckp dgn dia aku tak le jalan, n dia suruh kwn2.. ak lagi rela pergi sendiri dari suruh kwn2 aku yg "baik" 2... org 2 ckp suruh setel yuran hari ni jugak lau tak aku tak le amik exam esok.. kepala hotak dia.. aku dah byr, ada resit.. tp dia ckp mmg tak de dalam sistem.. aku pelik dah.. if nak suruh aku byr hari ni..cmne aku nak byr .. aku sendiri tak de duit now ni.. mane aku nak cekau RM440.. aku ada resit pun dorang tak cye gak.. ape ke sengalnya dorang ni..
cm aku tak le nak amik exam je.. giler la aku lau tak le amik exam kali ni.. extend lagi.. tidakkkk.. aku tak nak extend lagi.. mcm2 dugaan taon ni...

0 comments: