Thursday, October 8, 2009

Event oo Event

Belum lagi smpai seminggu event dinner raya OMSA, pastu now ni ada event Warna Warni Aidilfitri Stacy n Chaq(kepada sesiapa yang berminat, jom la pergi,mcm2 ada), mmg aku tak kisah pasal event kt SAF ni sb aku mmg suka event cmni.. tp yg pressure skit, tiba2 aku dapat tugasan yg aku kena jadi pengurus acara kt satu event yg paling besar aku penah handle. Event kali ni melibatkan Tan Sri Ibrahim Abu Shah, Naib Canselor UiTM dan lagi seorg org penting, Tengku Mahkota Pahang. aku dah la tak penah handle lagi majlis yg berprotokol tggi, tp tak pe la..semua ni pengalaman kan.. n yang buat presure sgt bila event UiTM 2 sehari je lepas event Warna Warni Aidilfitiri Stacy n Chaq. huhu... aku terpaksa rush la ke KL n Pahang..huhuhu.. tak pe2.. mane tau satu hari nt semua yg aku buat skrg ni akan memudahkan aku di masa hadapan..


Event ni hari ahad
Event ni pulak hari isnin

Tan Sri VC pun ada jugak nt

Tengku Mahkota Pahang pun ada nt
protokol2..huhu

0 comments: