Monday, August 3, 2009

Today is the day



Setelah merancang kurang dari sebulan, dengan bertungkus lumus kami berhempas pulas untuk supaya birthday party Stacy ini meriah dan berjalan lancar, akhirnya tiba juga harinya.. aku rasa cm nak update je yg pasal perancangan selama ni..tp aku rasa, better aku post entry 2 after the event..ye la..dah tak sempat untuk aku update gambar2, nak citer2 lagi..huhuhu... Rasa nervous pun ada gak ni sb event ni besar n wartawan pun datang.. pergh...mmg rasa gementar gila.. ni lebih daripada gugup gagap erry ni..*hanya sesetengah orang je yg tau apa gugup gagap erry.. ok2.. back to business..hehehe.. aku harap sangat event malam ni meriah.. so, kepada korang yang still nak datang, masih boleh lagi... marilah datang beramai2 memeriahkan Majlis Hari Jadi STACY yang ke 19..

0 comments: