Saturday, August 8, 2009

Cik Suci selepas jam 12 malam....

entry kali ni mmg aku post khas tuk Cik Liza a.k.a Cik Suci yang suka terbang.. selama aku kenal dia ni.. tak pernah aku tgk dia stay lepas jam 12 malam.. cinderella katanya.. tp akhirnya masa malam event 2.. aku berasa begitu teruja sekali (sila abaikan ayat teruja 2 k..) bila for the first time.. aku tgk cik Liza after jam 12.. pada mula dia nak sangat balik..last2..Stay gak kt hotel 2.. huhuhu.. bagi orang lain yg tgk sama je lepas jam 12 malam..tp bagi aku nampak luar biasa sb 1st time kan tgkcik Liza kita ni after jam 12.. hehe.. aku sempat gak la snap gambar dia kan.. yg gambar ramai2 2 aku crop la.. huhuhu.. lagi 1 gambar ni tak tau la dia perasan ke tak aku snap.. tp apa2 pun..sorry Cik Liza..huhuhu..


dua gambar kt atas ni kecik sb aku crop..huhuhu.. ni semua gambar after jam 12 malam.. korang rasa sama ke tak muka dia yg b4 jam 12??..hmmm


aku tak tau la lau Cik Liza perasan ke tak aku snap gambar ni masa kt KFC..huhuhu..


ni bukan gambar after jam 12.. cuma nak gtau jer.. JANGAN SMS SEMASA MEMANDU.. ingatlah orang tersayang.. huhuhu.. jangan ikut tabiat ini ye adik2..
(jgn mrah cik Liza)


0 comments: