Saturday, August 1, 2009

Anak Wayang

Semalam, aku, Uncle, Aunty, Tkvie, kak Abby, Lana n Ah Mae g ke Putrajaya International Convenstion Centre utk program anak wayang.. actually bukannya sb kami sokong mane2 peserta tp sebab Stacy buat show malam 2 sb 2 la kami g.. hehe..aku nak ucapkan terima kasih sangat2 kt seorang akak ni sb dia bagi aku n Ah Mae tiket VIP.. wah..first time aku dapat tiket VIP ni..hahahah...anyway.. pandai betul tektik Astro ni..dorang biarkan persembahan Stacy waktu last2..huhuhu.. smpai jam 1 aku tggu Stacy muncul.. bosan gak tggu 2...tp demi Stacy, tak pe.aku sanggup...hahaha.. tp kesian gak kt Stacy malam 2..dah la dia buat show last, then lepas je dia buat show, Stacy kena naik flight g Pekan, Pahang utk satu lagi show keesokan harinya..huhu... hope Stacy sentiasa sihat selalu.. yang terbaiknya bila show Stacy yg semua org tunggu2..mmg terbaik!!! sekali lagi Stacy menyelamatkan keadaan.. dah la anak wayang malam 2 agak hambar..bosan giler.. Stacy menyampaikan lagu tribute tuk MJ iaitu lagu you are not alone, they dont care about us n smooth criminal..cuma 1 je la.bekas anak wayang naik pentas dan merosakkan show Stacy..geram betul aku.. tp tak pe la.. puas hati dgn show Stacy..Stacy the best!!!



bergambar dulu kt luar dewan B PICC

tiket VIP yang aku dapat.. thx to akak 2..(tak sempat tye nama)

bekas2 peserta anak wayang

aku rasa segmen ni yg buat aku gelak.sb ad din beramboi n Pak Nil..

Din Beramboi n Pak Nil berjaya buat tonton tertawa sementara tggu Stacy muncul

ni la juara ank wayang..tp aku tak tau nama dia..sb masa ni aku tgh excited tggu Stacy perform



sebenarnya tggu Stacy perform la..hehe..gambar tak de sb aku rakam video ni..huhu..tp tak pe la.. janji dapat kan..hehehe

0 comments: