Thursday, August 13, 2009

Ke Medec lagi...

Hari ni aku ke medec(*medec - Klinik dalam UiTM) lagi.. kepala aku sakit sangat, selsema, batuk2, then belakang aku pun dah bertambah sakit.. kali ni aku kena tambah kuarintin lagi...sedey2.. dah la hari ni ad test, esok pun ada test..tp tak pe la..kesihatan lagi penting.. doctor pun siap ckp kt aku yg aku ni kena byk rehat tambah2 sakit belakang aku 2 tambah teruk.. hmm...smua ni dugaan.. kali ni ubt yg aku dapat ad skit kelainan dari selalu..sb ubt tahan sakit aku ditambahkan dos.. maybe sb dah tambah teruk kowt..nasib2..aku pasrah jer..

3 comments:

eima xara August 13, 2009 at 4:39 PM  

kite ade test pd hari yg same..
haha..
pape pun..
take care..
hope cpt sembuh..
ubt jgn lupe mkn..
ok?

Haori August 13, 2009 at 9:44 PM  

ye ker..
2 la 2.. ada test lak..
ok.. ubt 2 harus makan la..
lau tak tambah teruk..huhuhu
thx k..
n good luck tuk test kamooo