Sunday, August 9, 2009

Program Pembangunan Pelajar


Semalam n hari ni dah berlangsung Program Pembangunan Pelajar a.k.a PPP.. sebenarnya PPP kali ni yg aku ikuti adalah PPP part 3..disebabkan last sem arwah atuk aku sakit, so, sem ni aku terpaksa repeat PPP.. next week ada lagi PPP utk Part 4 lak..huhuhu... dgr citer PPP part 4 kena masuk hutan.. pe motif masuk hutan ni...huhuhu.. ok2.. pasal PPP yg aku join semalam.. dah la aku terbangun lewat smpai2 je kt kelas 2.. dah start..huhu.. pe lagi..jadi bahan perhatian la aku ni..dgn memakai mask.. lecturer 2 suruh aku duk kt group 1.. tiba2 je dia suruh start meeting... aku yg tgh2 blur ni pun.. main ckp je..last2..dapat pujian sebab aku baru je masuk tp dah le tangkap pe maksud meeting 2 n bagi idea yg bernas.. (kembang dah ni.. hehe).. 2 baru modul 1... buat meeting.. modul 2 lak kena bentangkan project.. yg ni aku just lukis je..ye la..dorang buat pasal design building..so, aku terpaksa la lukis memandangkan dorang semua suruh aku lukis.. group aku dapat pujian sekali lagi sebab projek kteorg 2 berwarna warni.. hahaha.. smpai lecturer 2 kate ni mesti masa kecik2 tak pernah masuk pertandingan mewarna sebab 2 lepas geram sekarang..huhu..
Hari ni lak.. PPP modul 3.. ceramah jer.. huhuhu.. bosan tahap gaban aku dalam DSG tadi..dah la sejuk n membuatkan semua terlentok mendengar ceramah yang mendatar 2.. huhu.. tak de lawak, tak de pe..penceramah 2 ckp ikut skrip..dah la lama.. huhuhu.. dari pkul 8 smpai pkul 1 ceramah 2.. nasib baik time rehat dorang ada bagi makanan..huhu.. 2 pun tak ckup smpai berebut2 cm pelarian yang kelaparan..huhu.. tp bagi aku la kan.. aku dah lega sikit..sb PPP part 3 aku dah lepas.. tggl PPP part 4 je next week.. huhu..

4 comments:

Haori August 10, 2009 at 12:24 PM  

boring gak...
tp nak buat cmne...
aktiviti wajib...
lau tak g kena naik court lak..huhuhu...

eima xara August 10, 2009 at 4:41 PM  

bukan g utk amik cop je ke?

Haori August 10, 2009 at 5:11 PM  

yg amik cop 2 kat segamat jer...
kt sni aktiviti pakai kupon..
loer..
tak g LDK ker..
atau pun PPP kt segamat 2..huhuhu